On my way...

SISTA DAGEN PA JOBBET. Och jag har faktiskt INGENTING kvar att gora.

:)

Exakt vart sommaren tog vagen kan jag inte riktigt svara pa. Kanns som en drom allting. Mycket forvirrande. Sedan jag blev myndig for ca sju (!) ar sedan sa har den har arstiden handlat extremt mycket om fest och flirt. Sa har det ju inte varit den har sommaren. Barcelona har varit lite av ett rehab, med endast ett fatal ordentliga utgangar. Och flirtande med solbranda karlar har jag lyckats halla mig ifran forvanadsvart bra. Jag maste vara extrem-kar i Sam for herregud vad sinnesjukt vackra kexen ar i den har staden.

But I´m a good girl.

Nufortiden. Ha.

Ser otroligt mycket fram emot att fa komma till Sverige om nagra dagar. Min flygradsla har gatt overstyr och jag gor nu inget annat an att oroa mig for sjalva hemresan, but once I´m there:

Aaaaaaaaaaah...


Kommentarer
Postat av: Jezz



Det kommer gå urbra! Ingen fara!



Grattis till allt beröm, du är så himla duktig!!

PUSS

2009-08-28 @ 16:10:16
URL: http://fortrafflig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0