SHE'S BACK

Jag har feber. Sitter i klassrummet och drommer mig bort fran smattrande tangenter och gra englandsluft. Har precis skickat ivag ett mail till Sverige, till en magisterexamen pa Uppsala Universitet. Bo hemma ett ar. Frilansa. Ta en magister. I could do it.

Livet ar forovrigt superdepp, som alltid nar morkret kommer runt hornet. Ingenting ar kul. Allt jag drommer om ar sol igen. Ha. Minns ni i somras nar jag dromde om polotrojor och englandsregn? Jag satt i ett 30-graders varmt Barcelona och svettades som en gris. Hade glomt bort att det inte finns ett skit att gora safort man dragit pa sig den dar polotrojan.

SUG-CARLISLE.

I could not be more done with this city.




Kommentarer
Postat av: ma

Uppsala! Ja!!!Ja!!!Ja!!! Boende kan ordnas, säger Rolle... om inte annat så finns "Kamelens" våningsäng på teatern. Du kan få egen nyckel om du blir ses någon Uppsalakväll...

2009-10-22 @ 12:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0