CARLISLE

Jag ar tillbaks i Carlisle, utan internet. Yep. Det kommer ta fyra veckor att fa det installerat. Hej och valkommen till England. I ovrigt ar jag asbitter. Hade glomt bort riktigt hur illa det ar har. Allt gar i nyansen gra: Himmel, manniskor, samtalsamnen, maten... Det enda som e schysst ar det nya huset. I love it. Men mar illa safort jag gar utanfor.

Jag ska kopa en cykel och sen blunda hela vagen till skolan. Alternativt swoosha forbi folk sa snabbt att jag inte hinner rakna finnar och saknade tander.

Japp, sa far det bli.

Jag ska skaffa en ny blogg forovrigt. Update kommer den dag jag far internet igen. ADIOS AMIGOS for i helvete vad jag saknar er och STOCKHOLM!!!

P.s Hur manga ganger ska man prova innan det slar ratt?


Kommentarer
Postat av: M

NEEEEEEEEJ! Folk är sig rätt lika... inuti... som du och jag... och alla andra. Det som är viktigt, och det som är livet... typ. Cykla långsamt och försiktigt.

2009-09-24 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0